Rezervare Transfer 2021-08-24T09:57:25+00:00

Rezervati acum transferul dumneavoastra catre/dinspre aeroport

Pasageri tur: Pasageri
1
0
0
+
-
+
-
+
-

Stimati clienti, din pacate formularul de rezervari online nu functioneaza din motive de mentenanta.
Va rugam sa faceti rezervarile dv fie pe email-ul office@global-cnx.ro , telefonic pe numerele
+40 743 986 865 sau +40 744 47 47 92 fie pe Facebook

https://www.facebook.com/GlobalConnexionTimisoara/

Ne cerem scuze pentru acest inconvenient!
Multumim pentru intelegere!

Rezervare online transport persoane catre aeroport Budapesta din Timisoara/ Arad & retur

Pentru rezervare transport la/ de la aeroport Budapesta aveti la dispozitie formularul online de mai sus.
Inainte de a face orice rezervare, va recomandam sa consultati paginile informatii utile si tarife.
Va rugam sa completati cu atentie toate campurile. Cele marcate cu steluta * sunt campuri obligatorii !
In situatia in care doriti sa anulati rezervarea dv online, va rugam sa ne anuntati telefonic sau pe email.

Pentru transport la sau de la aeroporturile din Timisoara, Belgrad, Viena, Cluj Napoca, puteti face rezervari doar telefonic sau prin email.

OBSERVATII IMPORTANTE:

*In situatia in care datele rezervarii au fost transmise gresit (zile diferite, date ale zborurilor gresite) nu ne asumam raspunderea pentru transportul dvs. Va rugam insistent sa verificati atat datele zborului/transportului cat si datele dv de contact transmise firmei.

*Firma nu va fi raspunzatoare pentru situatia in care pasagerii nu au numere de telefon valabile,  conectate in retele, conectate in roaming si pe care pot fi contactati de catre firma si de catre soferi in situatia in care aceastia nu pot fi gasiti pe aeroport sau la punctele de preluare. Raspunderea pentru aceste situatii este doar a pasagerilor.

*Daca firma va incerca sa contactaeze pasagerii cu o zi inaintea transportului si acestia nu pot fi contactati nici telefonic pe numerele de telefon comunicate firmei, nici pe email , rezervarea va fi anulata.

*Intarzierea la bagaje sau la control pasapoarte mai mult de o ora dupa aterizare fara ca pasagerii sa anunte firma despre aceste intarzieri atrag dupa sine anularea rezervarii; soferul nu va astepta pasageri care intarzie mai mult de o ora dupa aterizare fara ca firma sa fie anuntata de eventualele probleme intampinate de acestia.

*Firma de transport nu va fi raspunzatoare de intarzierile cauzate de catre companiile aeriene.
Pasagerii trebuie sa comunice firmei de transport daca zborul lor este intarziat la decolare mai mult de jumatate de ora fata de ora programata. Daca pasagerii nu vor comunica firmei intarzierile zborurilor lor asa incat firma sa aiba timp la dispozitie sa reorganizeze transferurile (daca acest lucru mai este posibil), firma nu va fi raspunzatoare pentru aceste rezervari.

Rezervarile pe zboruri intarziate mai mult de o ora la aterizare si neanuntate de catre pasageri firmei de transport vor fi anulate.